NOU! Platforma dedicata clientilor business Acceseaza

FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Coletul pe care l-am expediat a ajuns deteriorat la destinatar. Cum procedez?

    În această situație este foarte important să anunți destinatarul cu privire la importanța păstrării ambalajului original al coletului.

    Unii dintre partenerii noștri (firme de curierat) aplică procedura de despăgubire în caz de deteriorare DOAR în cazul în care este posibilă expertiza efectuată asupra ambalajului coletului livrat. De aceea, trebuie informat IMEDIAT destinatarul, în ceea ce privește păstrarea ambalajului.

    De asemenea, te rugăm să faci un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) secțiunea “COLETUL A FOST DETERIORAT PE PARCURSUL TRANSPORTULUI” cu subiectul “DESTINATARUL A PRIMIT COLETUL DETERIORAT”.

    Asigură-te că, în tichet, furnizezi următoarele informații:

    • Număr AWB colet;
    • Numărul de ordine al expedierii; (?)
    • Calitate reclamant: expeditor sau destinatar;
    • Existența (sau lipsa) asigurării coletului;
    • Descrierea conținutului și al ambalajului coletului (obiectele/produsele din colet; care sunt deteriorările survenite; cum a fost ambalat coletul).
{{!-- --}}