NOU! Platforma dedicata clientilor business Acceseaza

FAQ - Întrebări frecvente

  • 1. Aș dori ca preluarea coletului meu să se facă dimineața, cât se poate de devreme. Pot solicita, în mod expres, acest serviciu?

    Momentan, acest serviciu este indisponibil. Partenerii noștri oferă, ca referință de preluare a coletelor, intervalul orar 10:00 – 18:00. 

  • 2. Cum știu când anume va fi preluat coletul meu?

    Data de preluare a unui colet depinde de mai mulți factori:

    • Localitatea din care se preia coletul;
    • Momentul în care ai înregistrat solicitarea în site și aceasta a fost procesată (după dovada plății);
    • Dimensiunea coletului;
    • Firma de curierat selectată.

    Astfel, după introducerea datelor aferente coletului ce urmează a fi livrat, sistemul îți va furniza automat prima zi disponibilă pentru preluarea coletului.

    Pentru orașele mari (localitatea din care se preia coletul), atunci când solicitarea este înregistrată înainte de ora 13:00, preluarea coletului se va face în aceeași zi, până în ora 18:00.

    Pentru orașele limitrofe, se alocă un minim de 24 ore ca termen de preluare a coletului. Așadar, în această situație, chiar dacă ai înregistrat solicitarea până în ora 13:00, sistemul îți va genera, ca dată de preluare a coletului, ziua următoare.

  • 3. Voi fi anunțat în situația în care curierul selectat nu se va prezenta pentru preluarea coletului?

    Menționăm că acest lucru (curierul nu se prezintă pentru preluarea coletului) se întâmplă foarte rar. În cazul, puțin probabil, în care acest lucru se întâmplă, te rugăm sa ne sesizezi.

    Firmele de curierat partenere nu informează în privința acestui aspect (nici pe noi, nici pe tine).

    Pentru a interveni cu promptitudine, te rugăm să ne informezi despre acest incident printr-un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) cu subiectul “COLET NEPRELUAT DE CĂTRE FIRMA DE CURIERAT”, asigurându-te că furnizezi numărul unic de identificare al coletului (AWB number).

  • 4. Este ora 16:00 iar coletul meu nu a fost încă preluat. Cum procedez pentru a afla când va fi preluat?

    Recomandarea noastră este să ai răbdare, întrucât intervalul orar pus la dispoziție de către firmele de curierat partenere este 10:00 - 18:00. Cu titlu de excepție, în perioadele aglomerate, acest interval se poate prelungi până la ora 20:00.

    Pentru a verifica statusul preluării coletului, te rugăm să faci un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) cu subiectul “COLET NEPRELUAT DE CĂTRE FIRMA DE CURIERAT”, asigurându-te că furnizezi numărul unic de identificare al coletului (AWB number), precum și adresa de preluare a coletului.

  • 5. Pot solicita livrarea unui colet, din România în străinătate, prin intermediul platformei woot.ro?

    Da. Companiile de curierat partenere, pe care le găsești în platforma woot.ro, preiau colete din orice localitatea din țară (România) și le livrează în țări din Europe și din afara ei (vezi lista țărilor în drop-down meniu “localitate destinație” https://www.woot.ro/

  • 6. Ce fel de obiecte/produse pot expedia prin woot.ro? Este obligatoriu să fie ambalate în cutii?

    Nu. Prin intermediul firmelor de curierat partenere, poți expedia:

    • Documente (în plic)
    • Produse/ Obiecte (în pungi, cutii, paleți)

    Cu amendamentul ca acestea să:

    • Fie ambalate și sigilate în mod corespunzător;
    • NU se regăsească pe lista obiectelor interzise pentru transport.
  • 7. Curierul selectat va prelua/ livra coletul direct (de) la ușă, indiferent de etajul clădirii?

    Pentru optimizarea procesului de preluare/ predare a unui colet, această acțiune are loc, de regulă, la parter.

    Există posibilitatea de a solicita, contra cost, acest serviciu (preluare/ predare colet (de) la un anumit etaj) cu mențiunea că trebuie selectat, încă din momentul completării formularului de comandă aferent coletului, indicând și numărul etajului de la care se va prelua coletul sau la care acesta va fi predat.

    Odată confirmată această solicitare, nu veți mai putea opera modificări asupra ei.

  • 8. Pot expedia un colet către un oficiu poștal/ cutie poștală, utilizând platforma woot.ro?

    Nu, din păcate această variantă nu este disponibilă, prin intermediul serviciului de livrare rapidă pus la dispoziție de platforma woot.ro.

  • 9. Coletul meu a fost preluat de firma de curierat de mai bine de 24 ore, însă statusul coletului nu a fost actualizat în platformă. Cum procedez pentru actualizarea informațiilor?

    Pentru a verifica statusul preluării coletului, te rugăm să faci un tichet de asistență https://www.woot.ro/tichete-suport (click pe icon-ul roșu, din partea stângă, jos, a paginii web) cu subiectul “SERVICIUL “TRACKING COLET” GENEREAZĂ ERORI; NU POT VIZUALIZA STATUSUL COMENZII”, asigurându-te că furnizezi numărul unic de identificare al coletului (AWB number) precum și data preluării coletului.

{{!-- --}}